Zasady sprzedaży
Zasady Sprzedaży
- Poniższe zasady sprzedaży są zbiorem reguł jakimi sie kieruje Firma Chorda Dariusz Siwiński z siedzibą w Opolu przy ul. Trzmielinowej 4, zwanej dalej Chorda.
- Zamawiającym może być wyłącznie przedsiębiorca w rozumieniu Ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 roku, nr 173, poz. 1807).
- Dane zawarte na stronach internetowych Chorda stanowią jedynie zaproszenie do współpracy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie mogą być uznane za ofertę w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
- Przed pierwszym zamówieniem należy wysłać w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@chorda.pl dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, należy również podać kontaktowy adres e-mail (jeżeli jest różny od tego z którego wysłane są informacje).
- Złożenie zamówienia oznacza zgodę z obowiązującymi warunkami sprzedaży.
- Dopuszcza się jedynie formę pisemną zamówienia w postaci listu e-mail wysłanego na adres: biuro@chorda.pl, bądź na któryś z imiennych adresów e-mail pracowników firmy Chorda. Zamówienia telefoniczne będą potwierdzane drogą email przez pracownika firmy Chorda.
- W wysłanym zamówieniu należy podać: nazwę firmy, NIP, adres dostawy (jeżeli różny od adresu firmy), oczekiwany czas dostawy, sposób płatności. Należy wyspecyfikować dokładnie zamawiany towar, podać typ nawozu, pojemność opakowania, zamawianą ilość. W celu przyspieszenia realizacji zamówienia zalecamy skorzystać z naszego arkusza zamówień.
- Dopuszcza się następujące metody płatności: przedpłata w postaci przelewu na konto bankowe firmy, płatność gotówką kurierowi.
- Firmy chcące uzyskać kredyt kupiecki, powinny przed złożeniem wniosku o taki, uzyskać w poprzedzającym kwartale obrót z firmą Chorda na poziomie min. 1000 zł w minimum trzech zamówieniach. Powinny również dostarczyć dokumenty rejestrowe firmy. Chorda zastrzega sobie prawo weryfikacji takiego podmiotu, pod katem wiarygodności finansowej.
- Wysokość kredytu kupieckiego jest ustalana indywidualnie. W przypadku wyczerpania się kredytu, bądź przekroczenia terminu płatności Faktury Vat, dostawy towarów zostaną wstrzymane do czasu uregulowania należności.
- Za datę uregulowania należności, uznaje się datę wpływu środków na konto bankowe firmy Chorda.
- Do czasu zapłaty całej kwoty określonej w fakturze Vat bądź fakturze Pro-forma, towar pozostaje własnością firmy Chorda.
- W przypadku realizacji zamówienia z opcją płatności w postaci przedpłaty, przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, oraz jego wysyłką, zostanie wystawiona i wysłana na kontaktowy adres e-mail f-ra pro-forma zawierająca wszystkie ustalone koszty, na podstawie której należy wpłacić pieniądze na wskazane w niej konto bankowe firmy Chorda.
- Realizacja i wysyłka zamówienia nastąpi najpóźniej do trzeciego dnia roboczego po pisemnym potwierdzeniu zamówienia, oraz po zaksięgowaniu wpływu w przypadku przedpłaty na konto bankowe.
- Jeżeli nie ustalono inaczej, wysyłka dokonywana jest przy pomocy firmy kurierskiej, której koszty są wskazane w fakturze. Firma Chorda nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy firmy kurierskiej.
- Wysyłany towar jest pakowany w kartonowe pudła i oklejony zabezpieczającą taśmą pakową. Jeżeli przesyłka dotarła w formie budzącej zastrzeżenia co do jej kompletności oraz uszkodzeń mechanicznych opakowania, należy paczkę otworzyć przy kurierze i jeżeli jest to konieczne spisać protokół szkody, bez tego dokumentu ewentualne postępowanie reklamacyjne może być utrudnione.
- Integralną części Zasad Sprzedaży są również Ogólne Warunki Gwarancji umieszczone także na stronach firmy Chorda.
- Powyższe zasady wchodzą w życie w momencie opublikowania ich na stronach internetowych firmy Chorda.